Love Images

Awesome people was here

August 13, 2011

Mr.Creep . . .

Hi sume =)

Korang pernah admire/minat someone tak? minat yang melibat kan hati tau!bukan minat macam kite minat kt artis k. Tipu la kalo korang tak pernah ad rase admire kt seseorang. Truly, saya dulu ad la minat kt one guy ni. Nak kate dia ni handsome? takde la handsome mane pun. maybe sebab muke dia cute kot.haha… saya gelar dia mr. Creep! why?…adelah!

Er..nak di jadikan cerita la. dia ni actually abang kepada my friend yang bernama N. mula2 tu tak tahu pun diorang ad related. Di sebabkan kejadian bertembung mata masa tengah lepak2 kat depan rumah si N la saya baru dapat tahu pasal diorang. time tu mr.Creep ni baru balik dari bandar. malu gile ar time tu. yang si N dh gelak2 kan saya bila dia perasan muka saya berubah bila nampak abang dia. =.=”

Tapi dsbbkn si N ni kwn yang sporting. senang la juga dapat no fon mr.Creep. So, bermula la misi meng ushar. mr.Creep ni pendiam orang nyer. baik and memang tak banyak cakap. tapi dia sangat cool bila dia jamming.huhu..
cara dia dress-up pon sempoi jer. senang cakap time tu memang agak obses la dengan mr.Creep ni.

Lama jugak saya berkawan dengan dia. almost 5-6 tahun. tapi takde la sampai tahap nk ber couple. sebab bila lama2 kawan dengan dia ni, lebih comfort anggap dia as someone yang myself pernah admire dari jadi girlfriends dia. tak tahu kenapa dengan hati ni. padahal ada jer peluang nak jadi awek mr.Creep.tapi entah la…

why I called him mr.Creep?
sebab dia suka giler sebuah lagu ni. tajuk lagu tu “CREEP” by Radiohead. mula2 dengar lagu tu memang tak best pun. tapi bila dah layan and fahamkn each lyrics lagu tu. saya pun dh ter”LIKE” lagu tu jugak.

Tapi itu story lama…
Both of us dah tak contact each other lagi. Tak tahu kenape dia tiba2 hilang macam tu je. ada jugak terserempak dengan dia kat bandar. tapi biasanya saya just tengok dia dari jauh. tak berani nak datang dekat. Recently, kira2 3hari lepas. terserempak dengan dia dekat simpang jalan. time tu saya dengan mr.Boo nak ke pasar ramadan. terkejut la nampak dia. bertambah chubby.tp still cute lagi :)
walau apa pun, he just part of my sweet old memory. thankz to him for everything.
hope he still remember our old friendship and the memory…

 

But I'm a creep
I'm a weirdo
What the hell am I doing here?
I don't belong here
I don't belong here…

P/S: cerite korang macam mane pulak ???

3 comments:

  1. Hehe, thats cute. Sayang korang tak pernah try bercouple or anything.

    ReplyDelete
  2. hemohemohemo..berani mati ye...*clapclapclap

    ReplyDelete
  3. @ They call me Fiki
    thankz.huhu...

    @Da Lovac
    ape yg berani mati?

    ReplyDelete

i know WHO you are !